21.6.20

Garbage in Garbage out 文、圖 : 林兆榮 

童軍跳彈牀:Garbage in Garbage out

文、圖 : 林兆榮   21/06/2020


    教育局局長楊潤雄上星期指出,若學校對執行國歌法出現困難,可聯絡警方協助。

    就在這個早上,校長發現立仔早會唱國歌時咦咦哦哦,九唔答八一一一立即走近細聽,果然唱到成舊屎咁,決定大興問罪之師。

校長 : 「立仔 ! 你好大膽,點解唱國歌可以唱成咁?」

立仔 :「校長,我… …我… …普通話差吖嘛。如,如果我咁叻,我,我就唔使人呢度讀書啦。」

校長 :「你仲駁嘴 ! 而且,讀書廢都唔代表可以亂唱國歌 !」

立仔 :「校長,咁你唱嚟聽吓?」

校長 :「… …我,我點解要唱你聽?你走 ! 我搵訓導主任嚟,睇吓點煮死你 ! 你放學返嚟校長室,到時睇訓導主任點煮重你米 !」

下午

訓導 :「校長,今日有幾個同學犯事,包括有七名同學考試作弊,另外有班同學收埋違禁品。」

校長 :「我今日捉到個侮辱國歌 ! 呢啲小事你定奪啦。」

訓導 :「作弊呢,計我話就不如全體重測,一次唔識,測夠兩次、兩次唔識,測夠三次。測到佢識爲止。」

校長 :「咁好似係罰我哋噃,又要出過晒卷,又要無犯事回學受靶,最重要係我哋要再改過卷。其實係咪應該直接革扯佢哋?」

訓導 :「校長,我哋唔夠畢業生啦,好人好姐都唔會人嚟讀啦。再革扯幾個,恐怕好難同校董會交代啊。况且雖然佢哋詞不達意,言語無味,數日又差,品行麻麻,自我中心。但起碼佢哋都有氣有力,算係咁㗎啦。校長 不如對呢班年輕人網開一面啦。 」

校長 :「咁又係,出貓,即係緊張成績,都算『品格高尚啦。佢哋只不過係填鴨式教育之下,滿身鮮血嘅受害者。咁不如… …重測,之後由得佢哋畢業啦另外一單違禁品係咩?」

訓導 :「違禁品係手提電腦,我哋一直唔容許同學帶私人電腦返學。」

校長 :「咁都好簡單,没收兼罰留堂啦。」

訓導 : 「問題係呢,電腦係佢哋副班主任高價賣畀佢哋。副班主任仲話 幫佢哋收起,唔會被人發現噃。」

校長 :「高價賣電腦?乜Tim Cook嚟咗我哋度教書咩?呢啲小事就算啦,講番『侮辱國歌』,我覺得你應該親自出馬,嚴加懲罰呢位同學,立仔。」

訓導 :「恕我直言啦一一老師喺學生面前,本來的確有些少震懾能力。但係衣家班學生,走出去街頭,對着警察都未驚過啦,你覺得就憑我哋幾件蛋散老師,學生會唔會放在眼內?如果係得,個個一早交齊功課,上堂無人瞓覺啦一一我哋搞唔掂喍。」

校長 :「如果搞唔掂,根據局長指引,即係要報警啦?」

訓導 :「頭先咪講過,佢哋警察都唔驚。」

校長 :「唔驚?你話呀?衣家坐監啊,唔係留堂見家長啊。淨係有個警察棟喺佢哋面前,佢哋都嚇到瀨尿啦。」

訓導 :「你咪警察咯,我咪警察咯,佢哋咪警察咯,呢度黃竹坑啊 !」
校長 :「咁一人派塊鏡畀佢哋自己照吓啦,佢哋見到自己個樣,一定嚇死 !」



沒有留言:

張貼留言

要你虛偽出術的電視節目 陳Damon

沙發薯:要你虛偽出術的電視節目 文:陳Damon   31/03/2023     英國特別多問答遊戲節目,晚飯前的時段總有一兩集。人總希望增長知識,而測試個人知識亦是百試不厭的娛樂,所以不難理解為何問答遊戲長做長有,還會不斷有新formula,像Netflix的Cheat。 講...